Installation och service

Service och installation hör till kärnområdena i vårt produktprogram. För nästan alla våra produkter är antingen installation eller service ennaturlig del av införandet och driften, och vi har för närvarande en stor, landsomfattande och professionell serviceavdelning som utför all typ av installation, service och underhåll.

Vi förstår vikten av snabb och problemfri installation för att minimera stängningsperioden och av kompetent kundservice med kort responstid för att minimera stilleståndstiden – allt i syfte att spara värdefull tid och förlorade intäkter för butiken. 

   Expedit installation

Installation i tid – varje gång

För Expedit handlar installationen i butiken om att finslipa slutresultatet, oavsett storleken på jobbet. Beroende på uppdragets typ och omfattning utför, kommunicerar eller organiserar vi den slutliga installationen av butiksinredningen åt våra kunder. Vi levererar och installerar butiksutrustning över hela Europa, där våra erfarna team av skickliga proffs, anslutna till Expedits bolag i Danmark, Norge, Sverige och Finland,  garanterar snabb och effektiv installation av butikens inredning. Omfattande kvalitetskontroll, optimal lagerstyrning och intern logistik från produktion till installation garanterar att vi alltid levererar inredning av högsta kvalitet inom utsatt tid och på rätt plats – ned till minsta komponent.

 

Kundservice

Ett serviceavtal med Expedit, där kassadiskar, kundvagnar och entrésystem inspekteras med jämna mellanrum, är bästa garantin för lång livslängd och minimerar risken för dyra avbrott. Våra montörers mångåriga erfarenhet, kombinerat med användning av originalreservdelar, är din garanti för professionell och högkvalitativ service.

Vi erbjuder olika avtals- och faktureringsalternativ som ger dig frihet att välja den servicenivå passar bäst för din situation.

Kontakta oss för närmare information om Expedits kundservice.

  

Servicekontroll – en fördel för alla!

En defekt kundvagn har inte bara en negativ effekt på kundens shoppingupplevelse, den ger också ett dåligt intryck av butiken och kan vara en fara för omgivningen. Det är allmänt god kundservice att underhålla butikens kundvagnar så att de är rena, i gott skick och redo att användas, men det finns många fler fördelar med Expedits kundvagnsservice. Med en förebyggande underhållsplan för dina kundvagnar kan du utöka vagnarnas livstid och höja säkerheten. Olyckor med kundvagnar kan i värsta fall orsaka personskador, vilket kan ge negativ publicitet, vara en ekonomisk belastning och obehagligt för kunden.

 

Nödservice

I händelse av fel på kassadiskar eller entrésystem kan någon av våra servicerepresentanter erbjuda snabb nödservice enligt avtal och i de flesta fall lösa problemet på plats, så att dyrbar stilleståndstid undviks. . Våra montörers mångåriga erfarenhet, kombinerat med användning av originalreservdelar, är din garanti för professionell och högkvalitativ service så att din utrustning snabbt är i drift igen.

Kontakta oss för närmare information om Expedits nödservice.