NY DELI HOS ICA GER KUNDERNA APTIT PÅ MER

Expedit_ICA_DELI Expedit_ICA_DELI Expedit_ICA_DELI Expedit_ICA_DELI Expedit_ICA_DELI

ICA i Sverige lanserar nu "Projekt matmarknad" i ICA Supermarket-kedjan. Fokus ligger på bekvämlighet och kvalitet, och ICA vill ta upp konkurrensen med caféer, hämtmat och de populära svenska lunchrestaurangerna.

Därför är butikerna även uppbyggda för tre olika kundtyper: Frukostkunden tar en kort sväng i butiken, lunchkundens tur är lite längre, och om man kommer för att köpa middag leds man hela vägen genom butiken.

DELI-avdelningen spelar en allt viktigare roll i dagligvarubutiker och avdelningens utseende påverkar butikens image markant. En välinredd DELI ger goda möjligheter för att kunderna väljer just den butiken till helgens inköp. Smarta exponeringslösningar gör att DELIN kan visa sitt sortiment i en inspirerande miljö och gör merförsäljning möjlig.

Expedit levererar element till ICAs nya DELI-koncept. Med ett modernt materialval i trä och metall och en hemtrevlig, varm atmosfär lockas kunderna att stanna upp och inspireras att köpa med sig delikatesserna hem.

Klicka på de små bilderna för att se dem i en större version